Projecte llegit
Títol: Xarxa socio-comercial envers l'escalada
Estudiants que han llegit aquest projecte:
- MARÍN GARROTE, RUBÉN (data lectura: 25-09-2012)
- Cerca aquest projecte a Bibliotècnica
Director/a: YÚFERA GÓMEZ, JOSEP M.
Departament: ENTEL
Títol: Xarxa socio-comercial envers l'escalada
Data inici oferta: 03-01-2012 Data finalització oferta: 03-09-2012
Estudis d'assignació del projecte:
- GR ENG SIS TELECOMUN
- GR ENG TELEMÀTICA
Tipus: Individual | |
Lloc de realització: EETAC | |
Paraules clau: | |
Web, aplicació, escalada | |
Descripció del contingut i pla d'activitats: | |
Lobjectiu daquest projecte es el disseny, estudi i prototipat duna xarxa sòcio-comercial que permeti unir no només a esportistes i aficionats si no a tots els professionals i serveis associats a aquest esport.
Tot englobat en un marc interactiu on lusuari decideix quines son les parts que vol visualitzar. Lobjectiu es aconseguir una plataforma social indispensable que sigui punt de trobada per tots els aficionats i professionals daquest esport. Crear un món virtual accessible per tot aquell que formi part del gran cercle per centralitzar i potenciar un mercat poc explotat per la diversitat dinformació i la dispersió de medis innata a aquest esport. Caldrà realitzar un estudi de les tecnologies actuals que farien possible la realització del projecte. Caldrà fer un treball exhaustiu de: - Anàlisi i comparació de tecnologies: J2EE, Apache/Tomcat, Apache, JBoss... - Introducció a aquestes tecnologies: Servlets, Java Server Faces, RichFaces, Beans, Ajax... - Estudi de frameworks: Hibernate, Struts, Spring, Seam... |
|
Overview (resum en anglès): | |
The aim of this project is the study, design and prototype a social and business climbing network. This network will gather not only climbing fans but all the professionals service about this sport. Developing all of this within an interactive framework where the user decides what parts wants to see and being able to configure the interface at his wish.
The objective is to achieve a social platform and become a meeting point for all climbing fans and professionals. Creating a virtual world which is accessible to everyone who is involved in the climbing world centralizing and strengthening all the information of a growing market. |