Projecte llegit
Títol: ENTORN VIRTUAL-REAL DE LA INFORMACIÓ I FORMACIO TECNICA
Estudiants que han llegit aquest projecte:
- CAÑADAS MARTÍN, EDUARD (data lectura: 18-12-2012)
- Cerca aquest projecte a Bibliotècnica
- USURÍN PAREJA, DIANA (data lectura: 18-12-2012)
- Cerca aquest projecte a Bibliotècnica
Director/a: LOPEZ MEMBRILLA, MANUEL
Departament: DEGD
Títol: ENTORN VIRTUAL-REAL DE LA INFORMACIÓ I FORMACIO TECNICA
Data inici oferta: 21-09-2011 Data finalització oferta: 21-04-2012
Estudis d'assignació del projecte:
- GR ENG SIS TELECOMUN
- GR ENG TELEMÀTICA
Tipus: Conjunt Nombre d'estudiants per realitzar-ho: 1-2 | |
Lloc de realització: |
|
Paraules clau: | |
Entorno, multimedia, informacion, formacion, CMSi, interactivo | |
Descripció del contingut i pla d'activitats: | |
-Creació i definició dun entorn virtual que permeti introduir uns continguts de diferents formats: text, gràfic, àudio, vídeo, models tridimensionals, mitjançant una interfície visual. - El pla consisteix en: -Requeriments necessaris de programes, eines i equipament. -Estat de lart o estudi de mercat. Recopilació dinformació. -Definició i anàlisi del prototipus inicial. Desenvolupament de lentorn. -Assajos i proves. Generació i documentació. PFC |
|
Overview (resum en anglès): | |
While considering distance education as one of several means of access to education in asynchronous mode.
We analyze the importance that the project has in this type of information, as well as the development of virtual education in the world. We consider field work, that makes it possible to formulate a series of final considerations, as concerning the role that information and communication technologies (ICT) plays, and the acceptance that it has, in the development of virtual education. The education scope cannot remain indifferent to the impact of new technologies and the knowledge society development. This assessment is supported the need to generate and develop appropriate documentation to the environment, but also, these are suitable for training, education and qualitative and quantitative improvement of teaching and learning processes. For this, we have given cause for, a tool could be useful to create a more educational documentation for students, but also, these are easily for teachers. So, the teacher is the knowledge provider inside and outside of the school. |