Projecte llegit
Títol: Desarrollo de un videojuego en Unity: diseño y gestión de personajes y escenarios
Estudiants que han llegit aquest projecte:
PARRA DURANTE, VÍCTOR (data lectura: 30-10-2023)- Cerca aquest projecte a Bibliotècnica

Director/a: SALAMÍ SAN JUAN, ESTHER
Departament: DAC
Títol: Desarrollo de un videojuego en Unity: diseño y gestión de personajes y escenarios
Data inici oferta: 30-01-2023 Data finalització oferta: 30-09-2023
Estudis d'assignació del projecte:
GR ENG SIS TELECOMUN
GR ENG TELEMÀTICA
Tipus: Individual | |
Lloc de realització: EETAC | |
Paraules clau: | |
Programación, Videojuego, Unity, Pixel art | |
Descripció del contingut i pla d'activitats: | |
L'objectiu d'aquest projecte és programar el front-end d'un
videojoc independent. La història gira en torn a un jove que comença els seus estudis a Tarragona. S'afegeix la premissa de programar un sistema de presa de decisions falsejat, que permeti a l'usuari pensar que pot decidir i canviar la història que viu, però que en realitat sempre acabi passant el mateix. Entre les tasques a desenvolupar per l'estudiant, destaquen: selecció del lleguatge de programació, identificació dels requeriments de l'aplicació, disseny del programa, desenvolupament del codi i, finalment, la integració amb la resta de parts. El projecte es realitza de forma conjunta amb dos estudiants del grau de Comunicacions Audiovisuals, que s'encarregaran de les tasques relacionades amb el desenvolupament del guió, els personatges, els escenaris i la música, i un altre estudiant de Enginyeria de Sistemes de Telecomunicació/Telemàtica, que durà a terme la part de programació del back-end. |
|
Overview (resum en anglès): | |
The project focuses on the creation of a pixel art style video game using Unity 2D. It is based on the collaboration between students from different fields that we were at the same point of the degree, all with the aim of merging their knowledge and skills. The game is based mainly on the university life of a young man named Icarus, which has multiple scenarios and characters to interact with.
The project has several main objectives, which include the creation of attractive pixel art style graphics, strengthening some of the skills that programming provides, interdisciplinary collaboration and improving the end user experience. All based and surrounded by a learning environment in Unity 2D and presenting a complete and functional final product. The game seeks to have players explore through college life, interact with characters and enjoy a captivating story. The narrative focuses on the emotions and personal relationships of the main character, Icarus, providing an immersive and realistic experience. The project is a pixel art style video game that combines retro aesthetics with modern elements. It offers an interactive and emotional experience that allows players to experience college life and make decisions that influence the story. |