CBL - Campus del Baix Llobregat

Projecte assignat

Títol: Implementació i estratègia de màrqueting de tecnologies innovadores per a la detecció ràpida de microorganismes i al·lèrgens a la indústria alimentària


Tutor/a o Cotutor/a: CODINA TORRELLA, IDOIA

Departament: DEAB

Títol: Implementació i estratègia de màrqueting de tecnologies innovadores per a la detecció ràpida de microorganismes i al·lèrgens a la indústria alimentària

Data inici oferta: 19-07-2024      Data finalització oferta: 19-03-2025


Estudis d'assignació del projecte:
    GR ENG SIS BIOLÒGICS
    GR ENG SIS BIOLÒG 23

Lloc de realització:


En empresa (cal signar un conveni de cooperació)

        Tutor/a Extern: Sergi Cuatrecasas Català
        Institució/Empresa: BIOSER

Paraules clau:
Detecció ràpida, Al·lèrgens, Microorganismes, Indústria alimentària, Màrqueting

Descripció del contingut i pla d'activitats:
El TFG es durà a terme en l'entorn empresarial, en col·laboració amb una empresa especialitzada en tecnologies innovadores per a la detecció ràpida d'al·lèrgens i microorganismes a la indústria alimentària. El treball se centrarà en diverses tecnologies avançades, amb l'objectiu principal de fidelitzar els clients i ajudar-los a "comprendre" el seu funcionament. El pla de treball inclourà l'execusió de tasques relacionades amb les estratègies de màrqueting (fidelització de nous clients i manteniment dels existents), i una investigació detallada sobre tècniques de detecció ràpida de microorganismes i al·lèrgens. Es pretén crear una proposta d'alt valor comercial per a l'empresa, la qual permeti que els seus clients integrin de manera efectiva les tecnologies de detecció ràpides en els seus processos productius, millorant així la seguretat i la qualitat dels seus productes.

Orientació a l'estudiant: Coneixements de biologia, microbiologia, mètodes analítics de detecció ràpida. Disponibilitat a convenir segons requisits de l'empresa.


© CBLTIC Campus del Baix Llobregat - UPC