CBL - Campus del Baix Llobregat

Projecte matriculat

Títol: Avantprojecte de nau industrial destinada a la fabricació de menjar preparat situat al polígon industrial de la Carretera Comarcal GI-610, Km 2, 17480 Roses (Girona)


Tutor/a o Cotutor/a: CLARAMUNT BLANES, JOSEP

Departament: DEAB

Títol: Avantprojecte de nau industrial destinada a la fabricació de menjar preparat situat al polígon industrial de la Carretera Comarcal GI-610, Km 2, 17480 Roses (Girona)

Data inici oferta: 01-11-2025      Data finalització oferta: 01-06-2026


Estudis d'assignació del projecte:
    GR ENG ALIMENT 2016

Lloc de realització:
EEABB

Segon tutor/a extern: Idoia Codina Torrella

Paraules clau:
Menjar preparat, Nau industrial, Estructura d'acer

Descripció del contingut i pla d'activitats:
Aquest treball de fi de grau té com a objectiu el disseny i càlcul d'una nau industrial destinada a la producció de plats preparats a base de pasta. El projecte es desenvoluparà al polígon industrial de la Carretera Comarcal GI-610, km 2, 17480 Roses (Girona).
L'estudi se centrarà principalment en els aspectes constructius i estructurals de la nau, incloent-hi la definició de la seva geometria, distribució d'espais, materials utilitzats i sistemes de fonamentació. Es calcularà l'estructura metàl·lica principal tenint en compte les càrregues permanents, sobrecàrregues d'ús i
accions de vent, d'acord amb la normativa vigent (CTE).
També es preveurà la disposició de les diferents zones productives -recepció de matèries primeres, cuina, envasat, cambres de refrigeració i expedició-, amb l'objectiu d'optimitzar els fluxos interns i garantir unes condicions higièniques i funcionals adequades.
El projecte inclourà plànols constructius, memòria de càlcul i pressupost orientatiu.

Orientació a l'estudiant: Programes d'ofimàtica, CAD i WinEVA.


© CBLTIC Campus del Baix Llobregat - UPC