Projecte ofert
Títol: Realitat extesa i gamificació per a la formació i aprenentatge de l'enginyeria
Per assignar-vos el projecte us heu de dirigir al director/a perquè us l'assigni.
Director/a: MORA SERRANO, FRANCISCO JAVIER
Departament: DECA
Títol: Realitat extesa i gamificació per a la formació i aprenentatge de l'enginyeria
Data inici oferta: 12-03-2024 Data finalització oferta: 12-11-2024
Estudis d'assignació del projecte:
- GR ENG SIS TELECOMUN
- GR ENG SIST AEROESP
- GR ENG TELEMÀTICA
Tipus: Individual | |
Lloc de realització: EETAC | |
Paraules clau: | |
Descripció del contingut i pla d'activitats: | |
Aquest treball te com a objectiu explorar fins quin punt tota la tecnologia de videojocs combinada amb tecnologies de realitat estesa (realitat virtual, mixta i augmentada) poden proporcionar una formació amb més impacte i, per tant, més duradora. La realitat estesa aporta la tecnologia immersiva, hiperrealista i interactiva en primera persona mentre que la gamificació involucra al treballador de forma més personalitzada i amb més motivació intrínseca.
Aquest treball pretén contestar a les preguntes: Fins quin punt la gamificació poden desenvolupar una formació més potent i eficaç, tant per formació reglada com per a treballadors qualificats? quines maneres o guies es poden proposar als formadors sobre com generar i desenvolupar experiències amb aquestes tecnologies? El treball inclou el desenvolupament d'una píndola d'aprenentatge basada en tecnologies de realitat estesa per detallar tot el flux de treball, dificultats de implementació i per tal de validar la solució proposada. 1. Precedents. Ús de videojocs per desenvolupar material d'aprenentatge. Estat de l'art en tecnologies de realitat estesa i videojocs. Ús dins la formació actual. 2. Concepte. Alternatives. Solució proposada. Components tecnològics i desenvolupament de la experiència. Arbres de decisió. 3. Implementació. Creació de la píndola formativa. Dificultats tecnològiques. Resultats. Valoració tecnológica. 4. Validació amb usuaris externs, estudiants i/o treballadors. Valoració d'usuari. |
|
Orientació a l'estudiant: | |
Coneixements mínims en programació.
Disponibilitat mínima de 20 hores/setmana. |
|
Requereix activitats hardware: No | |
Requereix activitats software: Sí Sistema operatiu: Disc (Gb): | |
Horari d'atenció a estudiants per a l'assignació de projecte: |